HUNDVAKT

Hej hej 

Jag stod och stretchade lite i biblioteket (rummet jag alltid tar foton ifrån). När jag står och stretchar så hör jag mamma som pratar i tele, och då säger hon plötsligt: "Imorgon ska jag vara hundvakt åt lilla Pricken som är en slags Jack Russel"

Kul va? :D Nu kommer jag ha yttligare en liten vovvsing som springer runt här hemma och viftar på svansen. Han är nämligen en valp, så han är riktigt sprallig och go. :)

Han ska bo hos oss i 3 dagar :D Lilla vovveliten. Jag kommer typ tröttna ut den lilla hunden. Jag blir ju alltid så sprallig när det finns någon som är lika glad och leksugen som jag haha. Men vadå? Vi alla har väll våra barnstunder. 

Nu ska jag äta middag och sedan ska jag springa till the dance studio :) Lät ju en aning coolare än dans studion haha XD 

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0