HOLA AMIGOS!

Hej hej 

Idag hade vi faktiskt nationella prov i svenska. Men istället för att flera elever skulle hålla sin muntliga "föredrag", så diskuterade vi en massa om livet. Blev en riktig diskussion mellan Daniel och Philip - Lite kul för det tog typ aldrig slut och man sa samma saker hela tiden :p

Jag skulle egentligen börjat med "föredraget" tillsammans med Oliver, men han var inte där :/ Aja...jag får väl vara nervös en annan dag helt enkelt. Hur som helst så älskar jag att diskutera. Tycker att det är RIKTIGT kul. Alla kan säga sina åsikter, och säga emot andras. Vi diskuterade nämligen om en text som handlar om livet, att det kan ta fort så jävla enkelt, men att det samtidigt inte kan byggas upp igen. Jag tyckte det var intressant då jag ofta tänker på livet. Varför man lever, och speciellt varför just JAG lever. Och hur det blir när man dör. Vissa tycker att det är galenskap att tänka sådana tankar, men jag tycker det är viktigt. Man måste ju vara lite mänsklig och kunna tänka igenom livet man lever. 

Jag har i alla fall kommit hem nu. Och för tillfället äter jag lite kakor från Marabou (tror jag :S). Gotti gotti är det åtminstone. Åååååå jag vill bara gå ut med mina glajor på och ta en shopping runda - men jag måste sluta med mina shopping fasoner. Min garderob kommer för tusan sprängas snart av alla kläder som kastas in där. 1 grej ska jag ändå skaffa! Och det är några riktigt super duper fina skor från Monki

471_Mandy shoe .jpg

Kolla bara de rutiga! SUPER SÖTA! :D

 

Nu ska jag njuta av våren på ballkongen

 

PUSS! <3


Kommentarer
Postat av: Anna

HOLA :D
nu har jag hittat hit till din blogg också, haha :)

2008-04-03 @ 16:17:09
URL: http://annaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0