HEY HEY!

Det är ju inte varje dag man vill vakna upp till grått, trist väder. Jag som hade tänkt att jag skulle ta på mig lite tunnare, somrigare kläder idag, men ikke!

Hur mår ni annars då...jag undrar faktiskt om det är många av er som bor i Stockholm, eller om ni bor långt uppe eller långt nere i Sverige...tyvärr så har jag inte lika många besökare som typ Stina-lee :p Så jag kan ju inte fråga sånna frågor som hej, hur mår ni? Och veta att jag kommer få svar från minst 10 pers.

Men man kan ju inte ha allt ellerhur? Och om man ska få ALLT så måste man ju engagera sig, och det kan jag säga att jag inte tycker att jag gör :p Skolan och dansen är ibland lite viktigare...förlåt, men jag måste först och främst ha en bra utbildning.

Om jag nu byter samtalsämne...Idag har vi då musik som andra lektion. Jag uppskattar lektioner som är kreativa. Jag menar, de kreativa barnen måste ju också få bra betyg i skolan. :) Jag är ju ganska kreativ, så jag uppskattar ämnen där jag kanske kan synas liiiite mer. I andra ämnen som no, känns det som om jag liksom suddas ut från klassen, för jag kan ju inte räcka upp handen när jag inte fattar något, och det är inte kul att sitta och säga att man inte fattar 24/7...Big problem u know.

Aja...nu ska jag äta dagens viktigaste mål och sedan får jag se om jag hinner till svenskan med ett gott humör :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0