HARRY POTTER

Hej hej

Nu har jag precis kollat färdigt på Harry Potter och Fenixordern, och jag kommer ihåg när jag kollade på den på bio. Jag hatade den! Eller jag var i alla fall riktigt besviken på hur dom hade gjort den...Men så tittade jag på den här hemma och gillade den betydligt mycket mer! Ibland kan det ju vara så att man behöver titta på filmer flera gånger innan man kan börja älska dom. Som ett exempel hatade jag Narnia när jag såg den på bio, men när jag och resten av familjen kollade på den på DVD så älskade jag den...Det kanske är något med atmosvären hemma.

Snart ska jag lägga mig i soffan och kolla på Djävulen Bär Prada, som är en film jag älskar! Älskar att alla är så mode fixerade :) Jag själv är ju ganska mode fixerad. Läser ofta tidningar, kollar på nätet och följer modebloggar som jag vet inte vad. Kul är det!

Men innan dess ska jag gå ner och hämta min sushi som jag alldeles nyss beställde på telefon. Jag är en stamkund på den sushi restaurangen så killen som jobbar där frågar alltid: Ska du beställa den gamla vanliga? Och då svarar jag alltid ja, men ett litet skratt :p
Det bra med det hela är att jag har det bästa sushi stället ever, snett under mig. Kan alltid kolla från mitt fönster om det är öppet. Me like! :D

Nu ska jag inte låta honom vänta, så jag ska kila ner med mitt fula face, och mina groteska kläder jag bär + lite tåriga ögon och snorig näsa haha. Förlåt för mina ordval :p

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0