HAHA GOD MORGON!

hej hej

Kul att se mig? :p

Jag hade faktiskt gått upp, hunnit duscha, klä på mig, och var faktiskt redo för en liten frulle. Men så skriker pappa från vardagsrummet: Varför är du uppe halv 6?
Och jag fattar ju ingenting liksom. Men så säger han igen: Klockan är halv 6!
Jag springer till min mobil och ser att klockan faktiskt är halv 6! Men jag trodde ju att jag vaknat av mitt larm på mobilen. Men ibland vaknar man ju självmant också :p

Nu kan jag ju iförsig chilla heeeeela morgonen, och det ser jag fram emot. Sedan ska vi samlas 9.00 i aulan för typ en föreläsning om alkohol, narkotika och tobak. För idag är det ANT i våran skola.

Ganska intressant faktiskt, för jag läste på Fannys schema hon hade fått igår, och där stod det vad alla skulle göra för något idag, och vi ska få höra på en föredetta missbrukare. Och sånt tycker jag är sjukt intressant! Jag har ju själv lite fakta om alkoholism av olika anledningar, men att få höra någon annan prata: Det ska bli sjukt intressant!

Så nu på morgonen ska jag allt spetsa mina öron :p Sedan efter skolan ska kanske jag och papí på stan.

Men för stunden ska jag vara inne på nätet och chilla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0