DESPERATE HOUSEWIVES

Hej hej

Då vare snart dags för mig att kolla på desperate housewives...

Jag gick alldeles nyss in på en hemsida där man kollar sitt BMI, och jag (förlåt mig) vill faktiskt gå ner en gnutta i vikt. Och detta säger jag inte för att jag anser att jag är tjock utan för att jag anser att mitt BMI är för högt. Jag har också sett att jag har gått upp ganska mycket på senare tid pga. allt godis, all glass m.m. som jag verkligen äter! Jag äter ungefär 1 glass om dagen och nästan 5 godisar om dagen och det är ju farligt för kroppen! Inte nyttigt alls. + Att jag inte äter världens mest nyttigaste mat. Så jag ska börja tänka mer på min kost nu till sommaren. Ska äta mer grönsaker, träna mer och sluta äta alla sötsaker jag proppar i mig. Kanske börja med 1 godis om dagen om jag nu är ensam + sluta upp det all glass. Och istället ta ungefär 2-3 glassar i veckan.

Wish me luck säger jag bara :p Kanske får köra en liten uträkning i vad jag äter i sötma...Kan ju lika gärna börja nu :p

Glass: 2 :p är ju faktiskt sjuk haha!
Godis: 5
Andra sötsaker: 0

Kram!

Kommentarer
Postat av: isak zöt

okeeeej BMI visar inte hur stor del av din kropp som är muskler. t.ex. om en body builder räknar ut sitt BMI kommer det visa att han är kraftigt överviktig trots att hans kropp inte alls lider av fetma.

Du är inte tjock eller ens lite tjock, sluta hålla på.

2008-04-23 @ 08:20:33
Postat av: olivia

isak zöt: Haha, jag tycker inte att jag är tjock jag tycker bara att jag äter för mycket onyttigt för stunden, och mamma håller med! Så vi har gått med på att sluta upp med allt för det syns tillslut på min kropp, och DET vill jag få bort liksom...

2008-04-23 @ 10:44:14
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0