DANSKLÄDER FÖRBEREDS

Hej hej 

Nu sitter jag i soffan efter en riktigt god lunch som var Thailändsk mat. Jag och pappa åt nämligen lite rester från igår. 

Idag hade jag faktiskt tänkt att gå till skolan, men febern stoppade mig. Idag har jag så mycket feber att jag fått feber-utslag runt halsen som kliar. Inge vidare skönt för mig. För feber och utslag är ingen härlig kombo. 

Hur som helst ska jag ändå försöka gå till H&M idag och leta danskläder som jag måste ha med mig till dansen på söndag. Vi ska nämligen visa upp vad vi hittat hittills. Jag ska köpa lite byxor, och hip hoppiga tröjor - som nån hoodie eller nått. 

Har hittat en ganska fin på H&Ms webbshop. En klarblå hoodie med avklippta armar och det är ju skönt när man dansar så att man inte behöver ha en massa tyg som hänger och dänger längs med armarna. 

Åå, jag längtar sååå mycket! Det kommer bli grymt kul! :D Det är så nära nu också...bara nån vecka till repetitionen i Vasa Teatern. 

(ska kolla lite film nu, har blivit värsta filmomanen om man kan säga så :p) 

Simma lugnt! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0