DAGENS OUTFIT

Tjenis tjenis! 

Idag ska jag gå till skolan då vi bara ska kolla på en föreställning i typ 1-2 timmar. Sedan ska jag och pappa kolla lite ute i butiker för vi måste hitta lite mer saker till olika evangemang. Sedan har jag lovat en kompis att jag ska vara med henne ett tag. Och sedan ikväll vid 18.00 eller något, ska jag, mamma och pappa fira Alex på hans födelsedag. Hans flickvän kommer också vara med, vilket blir kul! 

Vi ska typ bara äta och gå på bio. Ganska chill sådär...Men ändå väldans trevligt. 

Tänkte bjuda på en dagens outfit då: 

image932image933
En ganska vanlig outfit. Men jag orkade inte riktigt bry mig så mycket i morse..febern börjar komma tillbaka nu från att ha varit borta ett långt tag igår och imorse...:/ 

Tröja - H&M
Linne - H&M
Chinos - WE


Näe nu ska jag göra mig iordning för skolan, kram!

Kommentarer
Postat av: sofia

Åååh, vilka fina chinos! Vilken affär har du köpt dom i? :D

2008-04-25 @ 16:29:42
URL: http://esofia.blogg.se
Postat av: Anonym

vilken affär har du köpt dina chinos i? :)

2008-04-27 @ 15:48:08
Postat av: olivia

Jag köpte dom i barkaby outlet.

2008-04-27 @ 17:23:54
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0