DAGENS OUTFIT

Här kommer lilla jag med en dagens outfit: 

image919
Lite somrigt sådär :) 

En jag vet inte vad man ska kalla den - från Ibiza
Blåa jeans som inte vill visa sin riktiga färg - J Lindeberg
Ett vitt linne - H&M

image920
Riktigt fint broderi har den! 

image921

Och till detta har jag då en ganska slarvig knut. På den här bilden kan man ju jämföra min nacke med mitt ansikte och därefter se hur jävla vit jag är :( 
Orka vara sjuuuuuk! :p 


Ska prata lite med pappsen nu om våran lilla trip till Västermalmsgallerian. Ja han ska med :) Snäll som han är :D

kram

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Sugen på humor blandat med nöje, nyheter och en smutta allvar?

Kika isåfall in hos min blogg du med! :)

2008-04-24 @ 16:04:58
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0