DAGENS OUTFIT

Hej hej 

Jag börjar bli bra på att köra dagens outfit nu :) 

Idag hade vi tävling på hebben i vilken grupp som läser snabbast, och vi kom faktiskt tvåa andra gången :D Riktigt kl då man inte tycker att man är super bra i hebbe. 

Efter skolan gick jag och Hannah på stan. Hon köpte ett par svarta ballerinas och jag kollade på haha. Provade svarta glasögon om jag någon gång skulle få synfel, men NEJ svarta glasögon är inte min grej i sånna fall då jag ändå tycker det är as fint och klassiskt snyggt. Men jag är den typen som passar bra i bruna tjocka glasögon :p 

Tänkte i alla fall bjussa på en dagens outfit, och efter det ska jag sola på balkongen :D man måste ju passa på right?


image908
Såhär såg jag ut när jag kom innanför dörren. 

Jacka - Rock and Blue
Halsduk - Paris
Stövlar - Spanien
Väska - Wedins
Leggins - Zara
image909
Yttekläderna åkte av och det man ser tydligast på bilden är min tröja från Paris. 
image910
Sedan blev det så varmt här hemma att tröjan åkte av och det ni ser på bilden är
Linne - H&M
Kjol - Imperial
Halsband - H&M eller nått sånt
image911
Örhängerna kommer från en julmarknad

Dags för sol!

Jag längtar efter att kunna gå ut såhär:
image912

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0