DAGENS OUTFIT

Hej hej 

Nu är jag hemma hos mig med H (Hannah) Vi gick hem till mig då vi hade en håltimme, men vi ska snart dra iväg till the school. 

Idag har det varit en vanlig dag som alla andra dagar...eller vi hade ju Na i Engelska och det gick ju bra! Skrev 7 sidor satt jag är nöjd. När jag och Hannah kommer tillbaka till skolan har vi bild! :D Bådas favvo ämne :)

image905
Här kör jag en flumm dagens outfit och Hannah tittar in i bilden :) 
Jag har jeans från Tommy Hilfiger
Tubtop från Abercrombie & Fitch
En kofta från Filippa K
Och guldiga hjärtörhängen från Antik
image906
Asså vi är ju bara för attraktiva!!!!! MJAU säger jag bara
image907
Lille H, 


Nu ska vi draga...kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0