DAGENS OUTFIT + LITE ANNAT

Hej hej 

Haft en bra dag? Jag har i alla fall haft en bra början, en dålig mitt men ett superbra slut. 

Dagen började med svenska på morgonen då vi hade nationella prov. Det var Hannah och Putte (Micaela) som fick köra sitt NA idag. Ni var väldigt duktiga tjejer :) Lite credd från min sida. Hur som helst så fortsatte dagen med ett av mina favorit ämnen som är musik. Våran låt arbetar sig framåt, och under lektionen lärde jag mig spela Boston av Augustana och den traditionella bröllops sången. (jag lärde detta av mig själv :) är man musikalisk så är man höhö)

Sedan hade vi teknik, som faktiskt var roligare än vad den brukar vara. Jag byggde yttligare lite till på mitt hus som de flesta lämnade in idag. Vårt nästa projekt i tekniken är att komma på en uppfinning som man ska kunna redovisa, men varje människa är ju inte Leonardo DaVinci :/ Vad ska jag komma på? Allt jag kommer på är typ antingen för dåligt studerat, alltså ungefär ett G i betyg, eller så är det bara helt omöjligt att genomföra. Alla andra jag pratade med under lektionen har dock kommit på riktigt bra idéer, som en gps i blindkäppen som talar om vart man ska, eller ett chip som man ska ha i golfbollen så att man kan veta vart den tagit vägen när den åker in i någon skog eller så. Varför är inte jag ett geni som kommer på dessa idéer? pust...

Efter detta lunch, där hela bordet först fick smaka på någon äcklig blandning som Hannah hade gjort, och efter det fick vi smaka på en chilli-sås som brände i HELA munnen. Inge vidare gott, men kul var det! 

Sedan hade vi spanska (inge vidare roligt), matte (där jag och Chantal snackade ihjäl oss om mat. Allt från Biff Rydberg till Bröd med fyllning), No (Zzzz...) och slutligen So. 

Jag och Hannah hade riktigt kul på so:n :p Ni kan få ett smakprov:


Hjärta                      Glad smiley            Blommor                 O * H                        Glad gubbe


Hannah hade en massa stenar med sig som man ofta lägger i blommkrukor som prydnad. Jag har faktiskt med mig en hem som jag ska lämna tillbaka på skolavslutningen (internskämt). 

Efter so:n gjorde jag ett prov i spanska som jag inte hade gjort än, och det gick så jäkla bra :D Jag blev mäkta stolt, och därför gick jag till sleven (7-eleven) och köpte mig en latte och en croissant. 

Nu är jag hemma, och pratade nyss med broden min :) Han hade lite problem med att åka kommunalt haha :D

Oj, shit vad jag skrev mycket då! Skriv humör eller vad? 

Aja...jag får väll sluta detta inlägg med en hederlig dagens outfit: 

image868image869image870image871
Jeans - J Lindeberg
Tröja - Abercrombie & Fitch
Armband - Gina Tricot och second hand
Örhängen - H&M

Ha en trevlig kväll homies! :p

Kommentarer
Postat av: sofi

kommer du till bamse imorgon? (:

2008-04-07 @ 17:28:16
Postat av: olivia

sofi: förmodligen :p Vi vet inte ännu, eller pappa vet inte ännu, men jag lovar att det slutar med att vi går dit haha :)

2008-04-07 @ 18:37:41
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0