D DAY

Hej hej

Dagen började med en liten trip med privatbuss till täby där vi kollade på kamyot. Dom är så otroligt duktiga, och jag fick faktiskt gå upp och dansa :p ganska kul...

Föreställningen varade inte alls länge, så vi var ungefär i stan vid 12-13.00 någonting...När vi äntligen var i stan, så letade jag och Hannah efter min iPod ett tag som råkade komma bort (ej mitt misstag) Men så visade det säg att någon hade gett den till Daniel, så det löste sig.

Efter denna lilla sökning gick jag och Hannah till Etc, där jag provade min balklänning. Sedan kom pappa och då köpte vi den till mig. Jag älskar den riktigt mycket, och om jag hinner ska jag fota mig med den på så att ni får se.

När klockan var 14.00 skulle jag möta upp Filippa vid T-Centralen för en shoppingrunda. Hade ju faktiskt lovat henne :)
Och när jag står och väntar ser jag Lola som är en gammal bekant till mig, så vi stod och pratade ett tag då det kom upp en massa tråkigheter enligt mig...Hur som helst, kom Filippa efter ett tag, och då gick vi bara runt på stan. Riktigt trevligt hade vi när vi strosade runt i tusentals stadium butiker för att hitta hipp hoppiga kläder. Sedan hittade Filippa en dööööö snygg klänning i en butik som hon kanske ska ha som skolavslutningsklänning.

Sedan åkte jag hem, och när jag var utanför mitt hus såg jag pappa som klev in i våran bil, och han skrek till: Ska du inte med ikväll? Och jag förstod ingenting, men jag var tydligen försenad till middagen, så jag hann inte byta om :p Men det gjorde inget...

Alex flickvän var riktigt trevlig tyckte jag! Riktigt kul att dom båda gillar varandra.
Vi 4 åt på sturehof, där jag beställde min älsklingsrätt där som är deras fiskgryta - jummie! Till efterrätt blev det andra bullar.

Lite senare åkte vi till skrapan där vi åkte upp 25 våningar upp i luften där det finns en liten skybar. Väldigt trevligt, men kvavt! Otrolig utsikt dock.

Sedan åkte jag, mamma och pappa hem till oss där vi satte oss och kollade på guldkompassen och nu är klockan 23.14 :p Tiden går snabbt när man har kul!

Hoppas ni har haft en bra dag idag...Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0