BLÅHALLEN

Hej hej

Imorgon så är det dans i blåhallen då några skolor från Stockholm ska dansa tillsammans, inkl. våran.

Många av mina vänner kommer alltså vara där...Lite roligt. Många personer man inte känner kommer också vara där, kul. Men sedan kommer man också bjuda upp varandra och dansa...kan vara kul men kan också vara riktigt pinsamt och jobbigt. Jag menar:

- Tja, jag heter Knut, ska vi dansa?

Normalt första samtal? Näe...inte riktigt :p

Hur som helst, så kommer några elever från olika skolor *vinna* en danstävling då man typ blir kvällens par eller något. Och då ska kvällens par typ dansa tillsammans i mitten, eller hur det nu skulle gå till...Haha, lite komiskt tycker jag :p


(nu ska jag kolla bloggar, sedan B&S och tillslut sova)


Kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

åå jag älskar att dansa! Tävlingsdansar du?

2008-04-02 @ 13:37:07
URL: http://tras.blogg.se
Postat av: olivia

Näe, det är bara inför skolbalen

2008-04-02 @ 16:05:21
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0