ÄNTLIGEN!

Jaa, äntligen är blogg.se igång igen. Dock inte på en annan plattform, men man kan åtminstonne skriva. 

Igår var det ganska hektiskt, då jag efter skolan skulle till tandläkaren :S Det gick bra, men han gjorde något med min mun så att jag blödde vid varje tand, inte så kul. Men jag måste erkänna att det var skönt att få gå dit så att man kan bekräfta att man inte har hål eller något annat läskigt. 

Efter tandis, åkte jag hem där jag åt middag med pappa. Vi skulle nämligen till skolan på utvecklingssamtal efter det. Men min lärare var inte där så vi fikade lite istället. Sedan åkte vi hem, och på kvällen gick jag och mötte Filippa, som hade Madde med sig. Vi gick till 7-eleven och värmde oss typ :p Efter ett tag kom också Ebba som en liten överraskning. Det var lite kul :D 

Igår fick vi också reda på att vi skulle till gympasalen, och vad väntade där om inte nästan alla nior dansandes. Lite pinsamt sådär, men det var kul ändå. Lilla jag fick också gå upp och dansa med instruktören haha, lite komiskt. Hur som helst övade vi inför blå hallen som äger rum imorgon. 


Idag hände den nästan ingenting i skolan som var sådär riktigt kul. Men på gympan stannade alla tjejer kvar och dansade. Jag och Katarina gjorde en massa lyft som jag och Philip kanske ska utöva imorgon eller på balen. Vem vet? Det kanske är riktigt trångt där, och då vill man inte direkt hoppa och dunka in foten i någons ansikte :p 


Nu är jag hemma, och är riktigt glad över att bloggen funkar. Hoppas dom kan fixa alla problem snart.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0