RIP RICCARDO

idag kl. 13.40 så gick jag ut och tränade, då jag sprang, joggade, gjorde armhävningar, lyffta tunga bjälkar m.m.
Det var jätteskönt att bara få rensa ut luften. Att springa var också skönt, för en gång skull. Var ute i kanske 1 timme.
Sedan när jag kom hem så dushade jag, man känner sig så fräsh efteråt.

Sedan klädde jag på mig och begav mig mot östermalm på middag hos bamse. Där bjöds de på lax, kött och tårta, mums! Sedan åkte jag hem med mamma och pappa. När jag kom hem så var jag så ledsen över att Riccardo är död. En kille som många tjejer i min klass tyckte om när vi gick i 7:an. Jag lovar att jag typ var kär i honom. I alla fall, vi ringde lite släckt ill mig som känner honom bättre och fick höra att min kusin var på minnesstunden. Jag bor så nära, så jag och mamma gick dit...

Brinnande ljus lös upp brev, fotografier och rosor från vänner och familj.
Jag såg brevet från flickvännen.
Tidningen var där och tog kort på mig och mamma.
Jag såg ljus lite längre bort så jag och mamma gick dit.
Mera brinnande ljus lös upp gåvor från nära och kära.
En granne kom ut.
Han berättade vad han hade sett och vad han visste.
Jag såg blodfläcken från Riccardo.
Jag kände en tår falla nedför min kind.
Sorgen är stor.



Jag kan berätta mer nån annan dag men jag är lite för ledsen för att göra något i huvudtaget.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vila i frid riccardo

2007-10-08 @ 21:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0