LISTOR

här kommer 1 liten lista..enjoy

[x] Du har fler än 10 nagellack? har typ 50 st.
[x] Du har en parfym som kostade mer än 500 kr. chanel change
[x] Du har eller har haft lösnaglar. mm, inte så länge sen.
[ ] Du har en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn. Näe, Kate Moss står för modellandet där asså...


[x] Du har färgat håret. 1 gång faktiskt. Jag brukar slinga...
[x] Du brukar säga \"blonda\"saker.? Ja, när man e lite halvt berusad...Nyår, host, host.
[ ] Du har alltid din mobil med dig. Näe, inte alltid. Det ringer inte så jätte ofta till mig faktiskt...
[x] Du dansar vilt när du är ensam hemma. är man dansare så är man...
[ ] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad. Jo, det kan hända på dagar som den här när jag ska till dansen.


Du älskar:
[x] Glitter. Det är ju såå fint med glitter!
[x] Färgen rosa. ända sen barndommen.
[x] Shopping. Vem gör inte det, liksom? HAHA
[x] Dekorationer. Brukar faktiskt gå in i möbel affärer och kolla på dekorationer, det är ju så fint :)
[x] Speglar. Har 2 speglar i mitt rum + 2 handspeglar (eller vad man kallar dom)
[ ] Skolan. You Wish
[ ] Enhörningar. Näe, hästar är inte min grej riktigt.
[x] Disneyfilmer. Alltid!
[x] Ljus. Pricken över i:t
[ ] Blommor. Kan hända...
[x] Mjukisdjur. Mitt favorit mjukisdjur heter Curry :)

Du shoppar på:
[ ] C&A
[ ] Pimkie
[ ] Victoria's Secret. I WISH!
[x] H&M. Nån gång i veckan sådär..haha
[ ] New Yorker
[x] Gina Tricot. Inte ofta, men dom har ju riktigt sjyssta kläder. Favoriten där just nu är den senapsgula sjalen.
[ ] NK
[ ] Top Gun
[ ] Taily Weijl
[ ] Bijou Birgiette
[ ] City Girl
[ ] Colosseum
[ ] Madonna


Du säger ofta:
[x] Whatever. Faktiskt ja, till pappa. Eller om jag inte orkar lyssna...
[x] Oh my god!. Räknas OMG? :P
[x] Vet inte. (pinsamt) JA.
[ ] Cutie
[ ] Hot
[x] Visst. Ja?
[x] Säkert. De e ju nästan samma som visst...
[x] Ursäkta? Hahha, om någon är bitchig. (oftast till någon man inte känner) Men det kan också förekomma om någon säger något jättekul skvaller...
[ ] Fabulous. Så divig är jag inte...


Du läser:
[ ] Cosmopolitan
[ ] Glamour
[ ] Marie Claire
[ ] Elle
[ ] Teen Vouge
[ ] Bravo
[ ] YAM!
[ ] Wendy
[ ] Bravo Girl
[ ] Popcorn
[ ] Star Flash
[x] Solo. Jaaa..
[x] Pause. Ibland...sen finns det ju andra tidningar


Du älskar dessa filmer:
[ ] Elizabethtown
[ ] Girls Club
[x] Freaky Friday. Haha, inte älskar
[ ] The Notebook
[x] A Walk To Remember. Jaa, den är jättebra!
[x] Sweet Home Alabalma. Fortfarande inte älskar.
[ ] Where the heart is
[ ] Just My Luck
[ ] John Tucker Must Die. Glämsta minnen!
[ ] Centerstage
[ ] Girls United
[x] How To Lose A Guy In 10 Days. Oo, jaa! Men det gör ju många...
[ ] Mona Lisas Smile
[ ] My Girl

Du brukar kolla på:
[ ] Lost
[x] America's Next Top Model. mm...
[x] project Runway. jaa...
[x]Desperate Housewives. ÄLSKAR
[x] The Simple Life. När det gick, för den går väl inte längre?
[x] Men In Trees. ÄLSKAR
[ ] 8th & Ocean
[x]Grey's Anatomy. mm...
[ ] OC California
[x] Laguna Beach/The Hills. gjorde det ett tag, men tiderna på de programmet är väl lite konstiga?
[ ] Nip/Tuck
[ ] Gilmore Girls
[ ] One Three Hill
[ ] Heroes


Du gillar:
[x] Paris Hilton. Idol, haha döm mig inte nu...
[ ] Jessica Simpson
[ ] Mariah Carey
[ ] J-Lo
[ ] Britney Spears
[ ] Beyonce Knowles
[x] Christina Aguilera. MM hennes röst!!!
[x] Hillary Duff. Det finns någonting hos den människan..
[ ] Lindsay Lohan
[ ] Gwen Stefani


Det här testet var för att kolla hur fjortis man är...Jag är faktiskt inte så fjortis (nu kommer jag få mycket tillsägelser i skolan, haha asså vissa tycker ju det, men jag menar, man är ju inte överdrivet mycket fjortis.

Kommentarer
Postat av: johnnyboii

nice, men jag vill veta mer om resultatet...typ vad va medel o vad fick du?
puzs

2007-10-29 @ 02:01:50
Postat av: olivia

eftersom jag har ganska många kryssade rutor så är jag ganska fjortis tydligen, haha. Men ni som känner mig vet ju att jag faktiskt inte är såå fjortis, eller?

Hannah kommer tracka mig nu, för hon tycker att jag är jätte fjortis. Men man har ju sina dagar, haha!

puss

2007-10-29 @ 10:59:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0