Lille lille O

hej hej.

Idag så var jag på kontoret och fixade rabbatkort, sedan åkte jag och lämnade blanketter på lagret - drottninggatan 22 och sedan åkte jag och jobbade i PK-huset.

Så har min dag sett ut i korta drag. Jag orkar inte riktigt gå in på punkt, för jag tror att det är lite tråkigt för er att läsa om de liksom. Men jag kan berätta höjdpunkterna idag.

När klockan närmade sig 15.00 så kom mamma o pappa till face. Jag skulle ju få välja 4 produkter och hade 60% rabbat, men jag fick istället välja 5 produkter och så fick jag 30% rabbat. Det var nämligen en tjej som sa att jag skulle få 60% rabbat, men det kanske bara var hos henne. Så vi (expediten o jag) ringde upp Lisa (chef) och hon sa att prao-elever oftast får 15%rabbat, men eftersom jag hade varit så duktig så skulle jag få 30% rabbat :) Snälla Lisa!

Så idag köpte jag en ögonskugga - plum 38 eller vad den nu heter, och en borste till. Jag använder nämligen de 2 produkterna mest! Borsten är bra till att lägga eye-liner.

Sedan tog jag en marinblå sminkväska - den största :D

Jag tog också med mig 4 provburkar. De innehöll: 1. mask. När det stelnat så ska man dra bort den, då följer alla porer och annat med. 2. Mask, igen. 3. Eye make up remover, den bästa jag provat. 4. Dag och natt kräm, den luktar jättegott! :)

Nu har jag 4 produkter kvar att välja. Det blir nog en mask, något puder - förmodligen grönt, eye make up remover och förmodligen någon borste - av något slag.

Det ska bli jättekul att välja fram mina produkter.

+ när jag går till hon som sa att jag skulle få 60%rabbat så kommer nog hon ge mig det, så det e fett bra!

Kanske lägger in bilder på produkterna idag, annars imorgon, det kommer ett vidioklipp också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

rabatt heter d

2007-10-26 @ 16:04:14
Postat av: olivia

tack för rättstavningen annonym... :)

2007-10-26 @ 20:30:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0