Kort Inlägg

Hej hej

Nu ska jag skriva jättekort för jag är verkligen inte på humör...:/

Igår fick jag jätteont i ögonen så jag kunde inte kolla på tv eller nånting...så jag fick blunda nästan hela kvällen...jobbigt läge.

Idag känns det lite bättre i ögonen, men dom är fortfarande inte på topp...

Imorse kom Molly och Leif (hund och farbror). Så vi hängde lite, hhee. Sedan så gick jag ut med Molly i regnvädret, men det gick väl bra. Hon slet inte och så som hon brukar, hon börjar väl bli gammal :(.

Jag får nog lägga in lite bilder imorgon. Eftersom jag nu sitter vid pappas dator. Jag kan nämligen skicka bilderna via bluetooth på mammas dator men inte på pappas.

Imorgon kommer Ada från Göteborg, så jag ska vara med Hannah imorgon, och sedan ska vi träffa Ada.

Har inte så jätte mycket mer att säga faktiskt, men skriv kommentarer om det finns något som ni vill att jag ska skriva om på bloggen. Exempel: Mera bilder, mera filmer, mode, mat..ja, vad vet jag...men säg till!

image161- visst är den fin? Den kommer från have2have ock kostar 1,198 kr.

Har verkligen letat efter nån fin stövel, och så hittar jag denna :)

Skriver om morgondagen imorgon, vilket låter logiskt iförsig...HEJSVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0