IGÅR + IDAG

hej hej

HAHA vilken dag det var igår :P

Det började med att jag skulle träffa Hannah, så att vi kunde gå egenom våran idrottslektion. Så jag ringer men då var hon hos Jacqueline och dom ville att jag skulle komma, så jag åker till mariatorget. När jag kom fram så var det jättesvårt att hitta haha! Jacqueline ringde mig och sa: JAG SER DIG, JAG SER DIG! haha, så jag kollar runt men jag såg ingenting. Sedan så såg jag nått jättekonstigt fönster, så jag började stirra på fönstret och kollade vad det var...men då var det Hannah, Debbie och Jacqueline som lutade sig över fönstret och vinkade till mig.

Så började i alla fall den dagen. Efter några timmar kom vi äntligen ut, då var klockan 17.00, inte så bra, eftersom vi hade planerat att gå ut på stan och affärerna stänger typ vid 18.00. Som tur vad så var i alla fall Coctail öppet. Och där hittade väl alla nått favoritplagg.

Sedan när alla ville ta ut pengar så funkade inte någons kort. Jobbigt läge, sedan stängde ju alla butikerna så vi drog hem till Jacqueline. På vägen dit så åt jag 4 st. Belvita :) Dom är såå goda.

Senare på kvällen så drog vi hem till Debbie där vi sedan skulle sova över, mys! Till middag åt vi pasta med ost/nöt sås, det var faktiskt jättegott! Vi hade också parmesan på toppen. Efter maten så bjöd Hannah och Debbie på säg själva.

HAHAHA det var jättekul!

Sedan så gick vi ut och chillade lite, ringde runt m.m.

Tillslut hamnade vi hemma hos nån kille som hade gått i vasa, och på vägen hem till honom så träffade man ju några speciella människor, kända och okända...

Hans hem var jättegulligt haha! Slutpratat om det...

image142 <----- TUNNELBANAN

Sen kom vi typ hem halv 2 eller vad det nu va...då gick vi och bakade cocosbollar, mums!

Sedan däckade alla i Debbies rum, hehe.

Sedan vaknade vi vid 10.00 av väckarklockan.

Sedan gick Debbie på kalas, Jacqueline hem och jag och Hannah gick runt på stan.

Jag köpte image143 det här fina linnet, som jag längtat efter att få  köpa jättelänge! :) så jag blev väldigt glad när den var på REA! Den kommer från Topshop och kostar 70 kr.

Kolla vad jag fick låna av Debbie och Jacqueline :)
image144 image145
                     Denna kommer ifrån Gina Tricot                                  Och den här vet jag inte, men den e gullig :)



Skriver mer ikväll kanske, typ efter dansen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0