HUNK

VECKANS HUNK?
image162 image163 image164
1, 2, 3
image165image166image167

4, 5, 6

1.Brad Pitt. Älskar honom i filmen Mr and Mrs Smith, där han spelar mot Angelina Jolie. Han är ju så snygg hela filmen. Specielt mot slutet när han sitter i bilen med Angelina.

2. Chris Evans. Han spelar en roll i filmen Fantastic Four där han spelar den snygga brorsan till Jessica Alba. Flera gånger har jag suttit och sagt om och om igen - han är så stört snygg. Han är lite "snuskig" som jag och mina kompisar brukar säga. Vilket menas med att han är lite sexig men att han liksom inte visar det sådär jättemycket, utan är är lite lömsk...

3. Jude Law. Asså på riktigt. Han är så (ursäkta) jävla snygg! Kolla bara i filmen The Holiday när han stöter på Cameron Diaz. Jag och Hannah kollade på den filmen när vi var tillsammans och vi kunde inte sluta säga hur snygg han var till varandra. Se filmen om ni inte har sett den...

4. Justin Chambers. Måste jag ens utala mig om denna otroligt snygga hunk? Han medverkar i serien Grey's Anatomy. Just nu så är han bara så himla sööt. Det känns som om han skäms eller nått. Snygg, snygg, snygg säger jag bara.

5. Matthew Mcconaughey. Svåraste namnet hittils. Haha, nämen han är också en riktigt snygg kille. Han har medverkat i många bra filmer. Som Monster Till Svärmor, How To Loose A Guy In 10 Days m.m.

6. Killen jag aldrig glömmer namnet på. Wenworth Miller. Han är med i tv-serien Prison Break, där han spelar rollen som Michael Scofield. Han är så stört snygg, jag tror inte jag har sett en snyggare kille. Se serien, så förstår ni vad jag pratar om.

Rangordning av mig:

1. Wenworth Miller
2. Chris Evans
3. Jude Law
4. Justin Chambers
5. Brad Pitt
6. Matthew Mcconaughey


Skriver imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

JUUUDE LAAW!

2007-10-30 @ 21:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0