HOLA AMIGOS!

IGÅR

Igår så firade ju jag och Debbie, Jacqueline. Hon blev jätteglad över sina presenter, sushin, klottertröjan och den hembakade tårtan :D som jag och Debbie gjorde. I den fanns det jordgubbssylt, banan, vaniljkräm och på toppen grädde, mums! Alla glädjes åt den goda tårtan. Good Work, Debbie!

Senare mot kvällen så gick jag och Debbie till John. Först var vi hemma hos hans kompis Max där det fanns några få människor, men sedan så gick alla hem till John. John bodde finare än jag trodde, för han hade beskrivit det asfult med kartonger lite här och där, men allt var jätterent och fint! Sedan kom det lite mer folk och vi (jag och Debbie) pratade med en jätte rolig kille...Först så sa han:

- Hej, jag heter (namn)...
- Hej, jag heter Debbie.
- Hej, jag heter Olivia.
(john kommer in till rummet)
- Det här är Debbie och Olivia
- Em, jaa jag hörde det nyss!

HAHAHA det var jättekul!

Sedan var det en kille där som kunde jättemycket fakta om mig :S han ba: du heter Olivia och går i 9C va? Jag ba eeehhh aaa..:P

Sedan frågade han hur jag träffade John, och ba: flörtade han med dig och sa sen: Tja, stumpan! Jag ba eeh nejj :P

Svårt att förstå? haha det var i alla fall jättekul...


IDAG

Idag började dagen med att jag och Debbie vaknade 11.45 av att hennes mobil ringde, av att personer hade sett oss i tidningen, haha! (förstasidan SVD)

Efter vi hade ätit frukost behövde jag gå eftersom jag skulle gratta någon som hade fyllt 60...Där var det en jättesnygg servitör! Hej hottie!...

Sedan åkte vi (jag,mamma o pappa) vidare till gallerian, där jag köpte jeans från dr denim och en kofta från H&M...

image133
image134


HEJSVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0