Hejsvejs

God morgon allihopa.

Jag glömde skriva mer igår kväll så jag skriver om gårdagen idag dåra...

Jag träffade Hannah vid Åhlens city när klockan typ var 1 eller 2. Då gick vi runt på stan. Det blev som om hon behövde gå med nån surkärring för jag var jättetrött och hade ont i huvudet och var varm och massa mer som man kan komma på. Så det mesta vi sa var: Men Osen, ska vi gå hem eller? Nej, det e lungt, kolla på du...m.m.
Hannah kallar mig för Osen b.t.w. Under dagen så köpte hon en brun klänning från Gina Tricot och en vit kofta från Zara..De var jättefina...Man blir ju lite shoppingavis när andra shoppar förutom en själv...men jag måste tagga ner på mig shopping, för jag har verklöigen spenderat mycket pengar på onödiga saker...Inte för att dom e dyra men det blir dyrt i mängden.

Vid lunchtid så åt vi i coffehouse by george eller vad de nu heter...Jag beställde en pastasallad med kalkon, avokado och chilli keso och jag beställde en jättegod dryck som typ hette fruit vanilla eller något sånt. Det smakade som vaniljte med frukt smak...Fast det kanske passar bättre till bullar istället för pastasallad, hehe.

Hannah beställde en pastasallad med räkor, ört keso och hon drack vatten.

När vi närmade oss slutet mot dagen så åkte vi till Västermalmsgallerian där vi kollade runt lite grann. Sedan gick vi till et voila men den var stängd. Och slutligen åkte vi och hyrde spiderman 3 och gick hem och hade myskväll. Spiderman 3 var faktiskt sorgligare än vad vi hade trott. Speciellt mot slutet.

Sedan sovde hon över hos mig. Vi deckade typ vid 2.00 lata som vi är...

Och nyligen åkte hon hem...

Jag sitter vid pappas dator och där kan jag inte lägga in bilder, så bilderna kommer vid ett senare tillfälle..alltså bilderna från gårdagen...

Pus Pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0