God Morgon

god morgon allihopa! Sovit gott?

Jag har i alla fall sovit väldigt bra inatt.

Så fort jag vaknade så gick jag faktiskt och tog ett bad. Det var väldigt uppfriskande, haha, nemen det var skönt att bara koppla av...

Idag ska jag vara med Hannah och på kvällen så ska jag antingen gå på middag hos Bert-Åke eller så är jag med Hannah då också, fast det är ju inte bestämt ännu.

Måste bara säga att det var så dåligt att Evelina åkte ut. Varför kan inte Sam åka ut? Han ser ju jättekonstig ut när han sjunger, skakar på sig och så...Man får ju börja rösta på sina idoler och inte göra som jag, ahha att tro att dom ligger så säkert att man inte ens behöver rösta på dom...

Just nu har jag på mig baggie jeans, vitt linne och en rosa långärmad tröja, kanske visar bild senare under dagen eller ikväll.

Skriver mer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0