Fredagen den 12

hej hej


Idag blir det ett kortfattat inlägg, för jag är helt slut nu efter allt plugg i skolan.

Idag redovisade jag boken i taket lyser stjärnorna av johanna thydell. Det gick bra,, jag fick inte hjärnsläpp men när jag glömde bort så improviserade jag, haha. När jag pratade med alex efter min redovisning så sa han att jag kliade mig i halsen lite för ofta men att han ine märkte några som helst fel annars, så det var super!

Efter skolan gick jag och Debbie på stan. Debbie skulle köpa ett par jeans men hon köpte dem inte...Jag köpte däremot et par guldiga örhängen: från H&M...
Sedan åt jag och Debbie på McDonalds 2 ggr, först till middag sedan när vi mötte upp Ester. Efter vi suttit där ett tagg så gick vi till Kungsträdgården för att demonstrera om gatuvåldet. Vi var 60'000 människor i kungsträdgården om inte mer. Helt stört...Så här såg de ut framför oss där vi stod: Ni fattar. Helt stört mycket folk.

Jag får egentligen inte berätta det här för Debbie, men eftersom att det inte är så många som läser min blogg så tänkte jag att jag kunde berätta det ändå. Jag och Debbie blev intervjuade idag och tidningen som intervjuade oss tog foto på oss, tog våra namn och tog våra mobilnummer, eftersom vi pratade så bra, haha! Vi kommer med andra ord komma med i tidningen typ, HAHA!

Jag tog foto på ett par jättesnygga skor jag såg idag: och Jag tyckte dom var riktigt snygga!



                                DAGENS OUTFIT

image132

Jacka - gammal ridjacka
Halsduk - (Paris)
Vantar - H&M
Mössa - Plagg o Pjuck
Väska - Dior
Jeans - & - H&M
Linne - Monki
Skor - Mixage
Kofta - Zara


ska bara tillägga att nu är det "ledigt" i 3 veckor, det innebär...nu på måndag: prao 2 veckor, sedan höstlov 1 vecka :D


See You Later Aligator!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, inte 60 000 människor, snarare 10 000 ungefär ;)

2007-10-18 @ 20:43:35
Postat av: Olivia

mm jag förstod det lite senare, jag tror att jag hörde det från någon, alltså att det var 60 000 människor där, men det var ju 60 000 människor som var medlemmar på teamet eller vad man kallar det på facebook...

Tack för rättningen!

2007-10-18 @ 22:33:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0