FREDAG - DAGEN SOM ÄR BRA FÖR MIDDAGAR

hej hej

Idag så började jag 11.00 igen, YES! Det är så skönt att sova ut, och igår natt så sov jag hos mamma och då läste jag högt ur "det fattad en tärning" skriver av Johanna Thydell.

Idag började jag på kontoret och 1 sekund efter jag kommit in så fick jag en uppgift. Uppgiften löd att jag skulle åka till Slussen där jag sedan skulle gå till götgatan och gå in i en gång där det längst in fanns en face-butik.
I den butiken så skulle jag hämta några tyger som skulle lämnas i en lägenhet på Åsegatan (typ).

Sedan skulle jag åka till fridhemsplan och jobba i facebutiken där. En lång resa, på så kort tid. Inte kul säger jag bara. Det börjar bli lite tröttsamt att göra sånna där skitjobb, men det lönar ju säg sedan i butikerna.

Så jag kom till västermalmsgallerian - fridhemsplan där jag fick jobba i facebutiken och precis när jag kommit in och det ska bli lite skönt att hänga av sig kläderna och börja prova smink så blir jag tillsagd att växla pengar på Nordea. Jag som uppfattar att Nordea ligger några kvarter bort blir lite sur när jag sedan uppfattar att den bara låg mittemot gallerian - jobbigt läge. Sedan efter det så skulle jag lösa in pengar på swedbank mittemot gallerian den med.

Phew...Snacka om att vara utsliten efter det. Men som sagt så lönade det sig att springa ut på ärenden eftersom jag fick 4 olika provkrämer med mig hem. 1 ansiktsmask, 1 peeling, 1 handkräm och 1 annan kräm jag ej kommer ihåg vad den var bra för. Jag kan rekomendera faceburiken i Västermalmsgallerian - personalen är så STÖRT snälla att jag bara vill krama om dom :)

När det var lunch så åt jag med Rebecca i Västermalmsgallerian. Det var jättemysigt och hon gick ända till Västermalmsgallerian bara för att jag jobbade där just då, TACK! Vi åt längst ner i gallerian på en/ett mysigt fik/lunchställe. Rebecca tog en macka med mozarella och pesto och drack hallonsmoothie och jag åt en kalkon och philadelphiamacka och drack en frappe! MUMS!

Sedan så stannade jag på face ända tills 18.00, så jag är helt slutkörd :/
När jag kom hem så åkte vi tills Lewins, dom hade bjudit oss på middag. När vi kom in så var Gartenkraut där med! Det var riktigt trevligt. Vi tittade på gamla foton och kollade på mina "stam bloggar".

Nu är klockan 01.05 och jag är helt stört trött. Ska blir skönt att få sova...

Imorgon ska jag i alla fall träffa Hannah, vi ska träna! :)

Pus Pus


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hihi, ja det var verkligen jättemysigt ! det får vi göra om =)

puss

2007-10-20 @ 14:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0