FORTSÄTT SIMMA!

obs. kommer skriva ett ytters kort inlägg idag, jag orkar inte engagera mig.

Idag så läste jag och mamma inför mitt bildprov imorgon. Hon började babbla på och jag sa: fortsätt simma, fortsätt simma, som Doris gör i hitta Nemo. Då kom jag och tänka på en sak...

Riccardo är ju död, och jag + andra sörjer hela tiden. Jag somnade till exempel vid 3 tiden igår natt för att jag inte kunde få bilder av honom ur mitt huvud. Men jag tror faktiskt att Riccardo skulle velat att alla vi (nu pratar jag om alla) borde fortsätta simma för Riccardos skull! Så tappa inte modet, utan fortsätt simma!

Menar när jag säger det:

Kom till Sergelstorg kl. 17.00 på fredag om ni är emot gatuvåldet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0