Förbättring pågår...

hej hej

Just nu är klockan liksom 23.40 så jag kommer inte orka skriva så mycket...

Dagen började med att jag gick direkt till face stockholm butiken i PK-huset. Den lokalen var faktiskt jättemysig. Jag hade hört att Maria inte skulle vara så trevlig, men hon var supertrevlig och vi pratade med varandra hela tiden. Första intrycket av henne var inte så bra eftersom hon stod och pratade med någon kompis i butiken och när jag hälsade så var det bara hej jag heter maria, punkt. Så då blev det att jag fick gå runt och kolla på sminket även fast jag visste exakt vad allt var för något. Sånt vet man efter 2 veckor liksom.

Idag hände det faktiskt inte så mycket. Mest skvaller från hur andra face butiker är, kontiga människor som frågar/gör konstiga saker m.m.

När klockan var 12.25 så ringde jag Debbie, som jobbar på the body shop som ligger 5 meter ifrån face butiken. Hon var med hennes pappa och dom skulle äta lunch och sedan skulle dom köpa ett par jeans till Debbie. Så jag hänkade på (kan inte stava, jag vet! :P ). Vi åt i Åhlens city, på en restaurang som ligger där. Debbies pappa betalade, vilket var såå snällt, så om du Debbie läser det här så kan du ju hälsa honom det! :)

När klockan var 16.00 så kom Julia för att vara med mig :) Juste, glömde berätta! Idag fick jag hjälpa 2 kunder, den ena med ögonskugga, den andra med läppstift + jag fick stå i kassan. Tjoho, + jag fick en praktikant skylt.

Jag och Julia tog en banana split på montis och sedan åkte vi hem till henne. Hon bor med hennes mamma, pappa, lillebror och guldhamstern, nisse. Han är såå sööt! Kan lägga ut film på honom imorgon, om jag kommer ihåg.

Just nu sitter jag hemma och äter gårdagens pasta. Blä. haha gillar inte att äta på kvällen eftersom kroppen inte hinner ta hand om maten som kommer ner i kroppen och då går man upp i vikt :/ Så förvänta er inte att jag är smal på följande foton som kanske kommer på mig.

Lite tips om face produkter om någon vill handla där.

- Deras fondation/puder i ett - döpt efter årstider.
- Deras hudvårdsprodukter!  några favoriter är, handkrämen,  vit mask, mask som gör ont att  ta bort, eye makeup remover, ansiktskräm - orange, hårsprayen m.m. som ni ser - JAG ÄLSKAR FACE HUDVÅRDSPRODUKTER! :)
- glansiga ögonskuggor
- concealer
- borstar


Skriver imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0