FACE STOCKHOLM, OLIVIA...

hej hej

Idag när jag satt och åt frukost så ringde det på telefonen, mamma svarade och hon sa: Ja, hon är hemma, här kommer hon...och menade mig, så jag gick från bordet och greppade telefonen.

- Hallå?
- Hej, det är Sara.

Det var Sara som jobbar få face kontoret. Hon ville att jag skulle börja på ringen, där jag skulle hämta tyger, sedan skulle jag åka till drottninggatan och lämna tygerna på lagret, sedan skulle jag åka tillbaka till kontoret, som typ ligger vid mig...Inte så kul :/ Man blir ju så trött och utmattad.

Ungefär då var klockan 12.00. Då ringde jag Debbie som praoar på the body shop, så vi bestämde att vi skulle ses och äta lunch tillsammans. Vi åt då lunch på McDonalds...
När vi sitter och äter så kommer Putte förbi. Putte jobbar på Urban Outfitters...så alla bestämde att vi skulle äta lunch tillsammans imorgon vid 12.00.

När jag kom tillbaka till face kontoret, så sa Lisa att jag skulle skriva ner några mailadresser på Saras dator. Det jag inte visste vad att det fanns 238 mailadresser. Snacka om att jag sov vid 100...

När jag var klar med det så var klockan 15.30, då åkte jag till Västermalmsgallerian, där jag skulle jobba på face butiken. Linda var där och tog emot mig med en kram. Det känns bra att hon kan vara så öppen med mig, jämfört med alla andra som jobbar i någon face butik.

Idag fick jag faktiskt fråga kunderna: Vill ni ha hjälp? och sådant...Det var jättekul att kunna hjälpa dom...
Jag fick också reda på att jag har 60% rabatt på face :) jag ba: TJOHOOO!!!

Snart ska jag åka till dansen...Igår hade vi fys eftersom vi hade en vikarie, och vi brukar ha fys på måndagar, så vi kommer säkert ha fys idag igen...Stackars min mage och mina armar, säger jag bara!

Dagens Outfit (har ingen bild, men jag kan säga vad jag hade på mig)

Gråa skor - Converse modell
Svarta jeans - Dr Denim (finns bild på kategori inköp)
Blått nytt linne - Top Shop (finns bild i förra inlägget)
Grå halsduk - Gina Tricot
Grå munktröja - Hillelskolan :P


Skriver imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0