.

hej hej

jag kom inte på nån bra rubrik så de fick bli en punkt.

Jag glömde skriva ett inlägg igår som jag sa att jag skulle göra men, men....

Igår sov Jacqueline över hos mig. Vi började med att äta mina hemgjorda fallafel med tsatziki, salsa och humus. Till de hade vi ris. Det blev jättegott! Jacqueline sa: "Det var dom godaste fallaferna jag någonsin ätit" HAHA....När vi satt och åt så kollade vi på Idol. Jag tror jag är kär i Christoffer, hahah helt alvarligt! Jag satt typ och skratta hela tiden. :P
I den jättelånga onödiga pausen mellan idol så satte jag och Jacqueline oss i mitt rum och vi kollade på Not another teen-age movie - som är en parodi på jättemånga olika high school filmer. Den var lika rolig som vanligt. Till den åt/drack vi Sour and Onion chips, vatten, sprite, Ben & Jerry's Peace of cake och slutligen Exotik Snacks. Mums!

Sedan var vi typ uppe till 2.00 och sov till 13.00 :P Jag är fortfarande jätte trött.

Nu måste jag plugga lite grann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0