DAGENS

hey hey

Idag så kommer jag på riktigt skriva jätte lite för det har inte hänt så mycket idag. '

Dagen började med att jag gick till face kontoret, men då sa Lisa att jag istället kunde gå till make up skolan. Make up skolan är ett ställe där man lär sig att sminka, så idag var jag försöks kanin åt de som skulle lära sig att sminka.

Under dagen så hälsade jag på Rebecca 2 gånger. Det var faktiskt en riktigt fin inrednings butik som hon jobbade på.

Jag slutade vid 15.00 nånting och då så träffade jag Hannah. Vi gick runt lite på stan, kollade skor, åt glass...tills mina föräldrar ringde och sa att vi hade utvecklingssamtal :/  (förlåt Hannah!)  Så jag knallar iväg och möter mamma o pappa i våran bil.

Under mötet så blev det lite känslosamt eftersom att alla kacklade runt mig och ställde frågor. Jag ba: AARRHHH!! Låt mitt huvud vila, haha!

Som jag sa, det blev ett kort inlägg, haha!

skriver mer imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0