BLOGGANDE FRÅN IGÅR + IDAG

hej hej

kommer skriva jätte slarvit nu för jag har väldigt brottom eftersom jag måste plugga mer fysik + gå till dansen.

IGÅR

Nu sitter jag i omklädningsrummet på dansen. Det är bara en person som har kommit hittills.

Idag har jag bara varit hemma och pluggat! Inte så värst kul, men jag skrev en sida på Israelarbetet.
Den här helgen har gått långsamt, så jag har verkligen längtat till dansen.

Skriver inte så mycket nu...

Puss o Kram

IDAG

Nu sitter jag och pluggar till Fysik provet som handlar om stjärnor, planeter och newton. Alltså rymden och typ arbete m.m. Det går väl ganska bra, haha!

Jag äter mitt favoritmål just nu. Müsli med mjölk, mums!

Imorgon ska jag ha på mig blå/grön klänning, svarta leggins, svarta benvärmare, lila halsband och armband. Blir nog en bra dag imorgon får man hoppas.

Tips:

Mascara:

* MAX FACTOR Masterpiece Max (high volume & defenition Mascara)
* LOREAL PARIS Double Extension (carbon black)

finns att köpa på ÅHLENS.

Kräm:

* STIOXYL 5% (bensoylperoxid)

finns att köpa på Apoteket.


Skriv gärna en kommentar om Fysik provet för jag behöver hjälp! Speciellt om stjärnornas liv. Detta är riktat till min klass.

Som jag sa...Jag skrev ganska otydligt och punktformigt idag men jag är jätte stressad, so that's why....


Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Hannah

hehe, krämen.. :)

2007-10-01 @ 21:41:39
Postat av: olivia

alltid! <3
men hallå jag behöver hjälp med Fysiken! :(

2007-10-01 @ 23:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0