Aj, aj, aj i mitt lilla huvud.

hej hej

Idag så jobbade jag hela dagen i face butiken på drottninggatan.
Det började med att jag fick hämta tyger på en annan face butik och lämna dom på en face butik i ringen. Så det blev en ganska lång resa + sedan behövde jag lämna tygerna på kemtvätten och sedan gå tillbaka till facebutiken i ringen. Efter det fick jag åka till butiken på drottninggatan och börja jobba.
Först fick jag städa en hel nybyggd våning. Alltså dammsuga, skura, dammmoppa m.m. ush ush ush...Ni anar inte hur mycket damm det var där uppe, man fick ju nästan en allergichock. Aja. Sedan blev jag sminkad :) Det blev blå ögonskugga, plommonfärgade konturer runt ögat, rosaglittrande läppglans, rosa kinder, highlighter och kaffebruna naglar med brunt glitter på :) Det blev väldigt fint.
Sedan kom Caroline och då fick jag städa lite till och sedan bara gå runt och kolla lite.

Jag åt ingen lunch idag så jag har jättemycket huvudverk. Det känns som om det sitter en flodhäst på mitt huvud :(

Juste! Imorse så kom farbror Leif på besök och han hade med Molly! :D Jag älskar Molly, hon är världens sötaste hund!

DAGENS OUTFIT

image139image140
(ni får titta på snedden för bilderna blev snea...)

Brun klänning - H&M
Svarta leggins - H&M
Bruna stövlar - Spanien
Grå tjock kofta - Frankrike
Tanfärgad axelrämsväska - England
Silvriga örhängen - H&M
Grå kofta - H&M


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0