22.34

hej hej

tänkte skriva ett liten inlägg innan jag ska gå och få min skönhetssömn, haha.

Nu har min jobbiga huvudverk gått över men den har ersatts med ett somnat ben. Med det menar jag att mitt ben har somnat haha.

Varje dag efter prao:n så har jag kollat på ett par stövlar på brothers and sisters, och dom sa att skorna kom från scorett, så idag var jag och kollade i scorett och lite andra skoaffärer, men scorett hade inte dem snygga stövlarna kvar. Jag såg faktiskt ett par stövlar som var ganska hyfsade. Dom var vinröda med mönster.

Imorgon börjar jag 11.00 igen :D lyx, lyx, lyx...

Vill bara berätta om min jätteroliga väckning idag. Jag låg och sov men så hör jag en manlig röst i huvudet som säger: Vakna olivia för det vibrerar i ditt rum. Va? tänkte jag, men så vaknade jag i alla fall och det var min mobil som vibrerade. Jag tänkte att det måste vara min väckarklocka på mobilen, men det var Hannah som ringde, och hon frågade lite grejer om praoen.

Någon dag ska jag träffa Hannah så att vi kan gå egenom våran idrottslektion. Jag ska också äta lunch med Rebecca eftersom våra prao-ställen ligger så nära varandra, typ bara två kvarter.
Så om ni läser det här så kan ni väl svara, ahha, vilket inte kommer att hända. Jag får nämligen inte så många komentarer...:/ Men Hannah jag vet att du läser min blogg varje dag så du kan nog bjussa på några komentarer då och då, haha!

Nu ska jag kila, men ni kan få veta lite mer om mig genom en sån där lista som jag la ut igår...


Dagens frukost: Havregrynsgröt med mjölk och lite sylt
Dagens klädsel: Läs i mitt förra inlägg för det var så mycket olika saker jag hade på mig haha.
Dagens godis: En karamell
Dagens dryck: Iskallt vatten (råkade bli fetstil, igen)
Dagens längtan: Personligt...
Dagens låt: Det var nån med David guetta (asså sorry för den fetastilen, men den går inte bort :()
Dagens plagg: Det jag har just nu, pyjamas :D
Dagens avundsjuka: På hur alla på face kan vara så otroligt bra på att sminka
Dagens sämsta: Att mina fina stövlar inte finns kvar och att jag inte hittar några stövlar till ett rimligt pris
Dagens bästa: Att jag hade en bra kläddag idag :)

Fyra saker om mig:

A) Fyra jobb jag haft:
1. Prao
2. Hundvakt
3. Sålt ljus
4. Skolan (det är ett hårt jobb i sig, haha!)

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Rent
2. Den bästa sommaren
3. Harry Potter
4. Titanic

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Stockholm
2. Stockholm
3. Stockholm
4. Och Stockholm. (har aldrig flyttat eller så)


D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Desperate Houswives
2. Grey's Anatomy
3. Sex and the City
4. Prison Break
5. Top Model (Amerikas)

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Olika platser i Spanien
2. Aten och Naxos i Grekland
3. Paris
4. Olika platser i Amerika (typ alla, ahha)
m.m.m.m.m.

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. blogg.se
2. Playahead.com
3. Facebook.com
4. Och två andras bloggar...

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Sushi
2. Pasta
3. Thailändskt
4. Kinesiskt

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. USA!
2. Thailand
3. Kina (shopping)
4. Grekland
+ 5. Hos mina bröder utomlands!

Kommentarer
Postat av: THE ONE AND ONLY, HANNAH.

trevligt att du nämner mitt namn i din blogg Osen. Jag vet att du ringde mig fast har inte hunnit ringa tillbaka, så ring mig när du läser det här i stället :P haha... Prison break börjar i alla fall på måndag.. XD haha, mm jag läser faktiskt din blogg dagligen. hihi.. puss pusspuss

2007-10-18 @ 19:11:12
Postat av: Olivia

THE ONE AND ONLY, HANNAH. HAHAHA! så Hannah - självgod som vanligt! ;P

Självklart att jag nämner dig Hsen :P Du ba Osen?

YEEEY PRISON BREAK FOR LIFE!

2007-10-18 @ 22:31:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0