Yo, yo, yo :)

hey hey :D

har dagen varit bra? Själv har det varit stressad...först med kemiprov som var pissvårt! Och sedan med att plugga matte och så....Vi hade faktiskt en riktigt gullig vikarie i bilden idag, men vi har haft honom förut i kemi. Det roliga var att när vi hade honom på kemin så hade han mittbena och håret bara hängandes men sedan idag, hahaha så hade han typ mörkare hår och han hade fixat sne-bena m.m. :p Det var så kul! Värsta make-overn liksom...

I slutet på dan, så hade våran snälla mattelärare Wivika sagt att hon kunde ta 1 timme från sin lediga tid och hjälpa oss med matten. Awwww :) Så vi kom, alltså Nathalie, jag, Chantal, Hannah och Alex...Kan lägga in en vidio från matten idag som Alex spelade in, tror Wivika kom med där på slutet. Och då får ni se mig, på nått hörn också :p

Precis när jag slutat så bestämde jag mig för att ringa John. Efter ett litet pep-talk på lunchen så blev de så! Så vi pratade hela vägen hem till mig, ända tills jag kom egenom min dörr :) Det var mysigt, att få prata med honom. Han sa att han skulle läsa vad jag skrivit på bloggen och lite andra saker jag skrivit till honom. Han e så söt, när han pratar om saker han har gjort och så. Grejen är att jag verkligen kan vara mig själv med honom och det är bra.

Just nu så gör vi (jag, ma o pa) middag. Det blir potatismos och korv. Jag har faktiskt skalat alla potatisarna, vilket faktiskt är jobbigt, enligt mig.

ååå mina händer luktar brun-utan-sol äckligt!

Okej, nog om mig :p Lägger in vidion sen :)

Puss alla ni söta som läser min blogg :D Det gör mig glad ska ni veta...

Kommentarer
Postat av: Josefin

fin blogg :)

2007-11-14 @ 19:29:28
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: olivia

Josefin: Tack så mycket :D

2007-11-14 @ 19:36:43
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0