TORSDAG

tja tja,

Idag har jag bara tänk på Glämsta, vilka kläder man ska ha med sig, hur man ska uppföra sig, information man behöver veta m.m.

Idag har väl ingen lektion varit sådär kul, men spanskan var ändå ganska rolig, för första gången haha. När våran lärare förhör oss så kollar alla ner i boken utan att hon märker något och idag tog hon fram sin gamla dommarklubba! HAHAHA.

Jag och Philip bråkade jättemycket idag. Enligt mig är Philip min bästis som jag haft sen jag började i hillel (förra skola) men vi behöver inte vara med varandra hela tiden, som man måste vara med en nyskapad bästis. Om du läser det här Philip så hoppas jag att du blir glad :) Jag fattade att vi verkligen var bra kompisar när jag tittade på vad vi gav varandra i Bat-Mitzva present (konfirmations present). Puss pårej pille!

Senare idag kommer jag förmodligen skriva lite mer om Glämsta och sedan ska jag lägga in ett inlägg om de produkter jag inte klarar mig utan. Så missa inte det :p Haha, nu lät det som en introducering till något tv-program eller nått sånt.

Så jag har tyvärr inte så mycket mer att säga, förutom att jag är helt besatt av tertis just nu :p Det finns en tetris på nätet som är riktigt kul! Jag är lite av en datanörd ibland, men alla har ju sina egna barnsliga saker man brukar göra.

Snart är det middag :) Det ska bli gött, sen ska jag ringa Debbie och planera lite och sen vet jag inte. Kanske tetris vem vet? :p


skriver sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0