TJA, TJA

Hej hej

Idag kommer jag lägga upp videon som jag lovade, så den kommer i slutet av inlägget.

Kan ju börja med att skriva att jag kom försent till matte provet idag och utan miniräknare...Inte bra asså. Wiveka blev lite sur tror jag. Provet gick pissdåligt. Jag var riktigt nervös för mina föräldrar började fråga en massa frågor i bilen påväg till skolan :/ Men jag blir glad bara jag får ett G så man får ju hoppas på det :S

Och nu till dagen i helhet:

Idag så var jag i skolan som vanligt. Det hände faktiskt inget roligt alls i skolan, förutom typ innan och under slöjden, haha. Det hände lite pinsamheter...Aja...Efter skolan så gick i alla fall *nästan* hela klassen till gymnasiemässan i Älvsjö. Det blev pendeltåg för första gången, haha. Ja, det var första gången jag åkte pendeltåg, varför vet jag inte, men det har väl helt enkelt inte hänt att jag har behövt åka pendeltåg...Så när vi kommer fram så är det fullt i hela salen och en massa stånd står på rad. Det blev ett litet pust men vi började i alla fall att gå runt och kolla in alla gymnasier som var utställda och så. Tur att jag inte gick med mamma och pappa för det hade blivit lite pinsamt, eftersom man träffade jättemånga personer man *kände*. Jag intresserar mig för fryshuset och alla tyckte typ att det verkade vara ett bra gymnasie för mig eftersom jag gillar dans. Men det är så pinsamt att börja i en skola där man inte känner någon. I fryshuset så känner jag iförsig min kusin men ändå...

Lite senare idag så ska jag visa dagens kändis. Det blir en tjej som jag alltid har beundrat...

Ok nu kommer videon som jag lovade...

Det är jag som säger: "hej hej" Usch jag ser hemsk ut på videon, bara så att alla vet, hihi :p

Tänkte visa en dagens outfit när jag ändå är pågång. Bilderna är tagna med min dåliga mobilkamera på bara 2 megapixels...:/    är så ledsen att min digitalkamera är sönder. Älskade den! Den var liksom så snyggt designad + den var riktigt bra för att ha så lite megapixels som den hade...:(



1. Rosa skjorta - pappas, brunt bälte - mammas, jeans - dr denim.
2. Bara en bättre bild på det jag hade på mig.
3. Örhängen - nån affär på Åhlens City.
4. Den här bilden visar bara min frisyr vilket var en hög knut.

Ikväll måste jag plugga på mitt engelska föredrag om Whitney Houston. Man ska kunna den utantill + man ska liksom prata på engelska - usch, är lite nervös.
Men ni får lycka mig till även fast ni inte skriver det i kommentarerna :)

Kommentarer
Postat av: Nattis

"lite lucia i luften" hihih

2007-11-15 @ 18:19:49
URL: http://nathalietaub.blogg.se
Postat av: olivia

Nattis: haha vadå lite lucia i luften?

2007-11-15 @ 18:47:24
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

jaa men wiveka säger ju de på filmen..de va ju när hon kom in i klassen och började snacka om Lucia..hör du inte att hon säger de på videon?:P

2007-11-16 @ 20:35:03
Postat av: olivia

Anonym: Näe, jag lyssnade inte så noga på vad Wiveka sa precis. Men nu vet jag :)

2007-11-16 @ 21:47:33
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0