TISDAG - DESPERATE HOUSEWIVES

hej hej

Och så var det tisdag...

Idag har jag varit i skolan som vanligt och bara hängt med på alla lektioner. Jag har inget kul att berätta tyvärr..Men imorgon har vi kemi-prov, tordag - matte-prov och på fredag engelska-föredrag....

Sista lektionen idag var gymnastik. Det var Chantal och Micaela som hade lektionen så vi gjorde en massa volter :) Både på tjock matta och på en annan tunnare eller rättare sakt den "tjocka" hade vi ställt på bänkar så den blev högre. Ja höfre var ordet jag letade efter vi gjorde alltså volter på en högre matta och en mindre. :p Och självklart så hoppade vi på studsmatta innan vi gjorde volterna.

När jag kom hem från skolan så gick jag ut och köpte sallad och gräddfil eftersom att vi ska äta tacos idag :D Så nu måste jag gå och äta. Ha en trevlig middag allihopa :)

Skriver mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0