TISDAG - DESPERATE HOUSEWIVES

tjoho :)

Jag har precis tagit bort alla mina 635 bilder från mobilen, skönt!

Aja, idag så började jag kl. 8.15, kom lite sent, men jag hade judiska studier så gladdys blev inte så sur. Det skulle varit jobbigare om jag hade haft engelska, då har vi nämligen Jenny och hon är så sträng att man nästan blir rädd för henne liksom.

Idag gick dagen trögt! Lektionerna går så långsamt när man är hungrig - vilket jag var. Så jag satt och kollade på klockan äna tills det skulle bli lunch. Besvikelsen var att vi fick soppa till lunch. Inte riktigt min favoritmåltid. Men det var ju bara att slurpa upp soppan, äta flera bröd och sedan äta på några äpplen så var man mätt, men i våran skola så får man nämligen bara ta ett visst antal av allting, vilket oftast betyder typ 1 salladsblad per man. Haha nu överdriver jag, men det är inte långt ifrån.

Idag skulle man också lämna in engelskauppsatsen. Jag hade verkligen slitit med den hela kvällen, så man får ju hoppas på ett VG åtminstone. Men jag tror att jag kommer få G för den här uppsatsen.

Veckans snyggaste syskon

image192image193
                                      JAKE GYLLENHAAL                                                    MAGGIE GYLLENHAAL

tänk att båda är kända och har fått en bra karriär och båda är riktigt snygga!
Jake är ju sexigt snygg men Maggie är ju så som man själv vill se ut snygg.

image194 IKVÄLL ÄR DET DESPERATE! BÄSTA SERIEN!

skriver mer ikväll kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0