TILLÄGNAR DETTA INLÄGG TILL DIG <3

hej hej

Nu känner jag att jag behöver skriva lite...Inte om vanliga saker som jag brukar skriva om utan mer om han jag inte vill nämna namnet på för att om han läser det här, då kommer han fatta.

Kära vän!

Vi träffades för första gången i vasa parken. Då måste jag antingen gått i 7-an eller 8-an. Den dagen glömmer jag aldrig. Vi tjejer pratade med dig och alla föll direkt. Åå vad han är söt m.m. sa vi till varandra. Jag kände att du var något att intressera mig för. Så vi pratade om allt och inget.

Det kändes som om vi redan kände varandra för jag kunde dela med mig mycket till dig och du till mig. Om man tror på tidigare liv så måste vi ha varit riktigt bra vänner, kanske ihop, kanske förlovade, kanske gifta - för det är så jag känner nu. Du är en sån person som jag kan tänka mig något mer med. Kan tänka mig en framtid med dig, hur löjligt det än låter...

Senare under kvällen så ringde du mig och ville att jag skulle komma ut igen eftersom att jag hade gått hem till en kompis, men vi kom inte ut. Jag fick din msn och det var där allting började. Vi paratde flera gånger, träffades eftersom du gick i min skola och så...Efter ett tag så blev vi så mycket mer än vänner. Vi var nästan ihop. Men vi hade inte pussats än så det var det som stod emellan vänner och ihop. Kommer ihåg att vi pratade i 2 timmar innan vi gick och lade oss. Jag kunde skratta med dig. Men det hände något. Du och jag föll samman. Från att ha varit nästan ihop, så blev vi direkt  "hej du är mitt "ex" ".

För bara någon månad sedan så pratade vi. Länge. Om allt och inget. Och historien utspelade sig igen. Vi har träffats några gånger på senare tider m.m.

Idag känner jag någonting för dig igen. Eller jag har aldrig slutat känna känslan jag pratade om ibörjan, den där "den här personer intresserar jag mig för" Och du ska veta att jag älskar dig som kompis! Är så glad att jag någonsin fick träffa dig. Är glad att du finns i mitt liv. För ett liv utan dig, går inte. Du fick mig att bli den jag är idag. En fin person. För du är en person som har så mycket men inte visar det. Och jag är glad att jag fick lära känna dig äkta jag.


ÄLSKAR DIG KOMPIS!


nu vet du det...

Kommentarer
Postat av: sofi

haha, ja kanske lite (a)
jaa, jag tror det. superkul :D

2007-11-13 @ 20:57:46
Postat av: gah

konstigt att vara typ ihop utan att knappt ses, pussas eller något`?

2007-11-13 @ 21:36:12
Postat av: Anonym

du e cool olivia

2007-11-14 @ 00:00:04
Postat av: olivia

anonym: tack så mycket!

gah: mm, men det är det som är grejen, vi var inte ihop :P och vi är inte ihop nu heller...

sofi: mm det är jätteroligt :D

2007-11-14 @ 18:04:27
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0