TILLÄGG

skriver ett kort tillägg, så mycket saker som hänt efter jag skrev listorna haha :p

näemen, det ringde i alla fall en granne i huset mittemot som frågade om vi kunde ta hand om hans hund i 3-dagar (självklart har vi träffat han och hunden) han skulle nämligen åka till hans dotter som inte bor i innerstan typ. Så nu är det bara att vänta på att mamma kommer hem som sedan kommer säga (förmodligen, hon älskar ju hundar) Jaa, va kul! Så jag sitter här med en hög förväntning...åå hans hund är bara det sötaste...aauuwww....

Påtal om hundar så gick ju jag och Hannah nedför backen som går till mig och helt plötsligt så pekar jag mot en dörr och Hannah hoppar till och försöker sansa sig medans hon ser att jag pekar mot en jättegullig hund i en dörr. Självklart pekar jag inte spöklikt som nån jävla the ring figur utan jag pekar och ba: Näeee, kolla på lille lille...nånting i den stilen :p

Hannah ba: Är hunden verklig? Och började ta på rutan, jag ba: Haaha, jaaa!?!?!

Han brukar nämligen sitta där och hålla vakt. Varför just denna hund är så speciell är för att den är jätteliten och rymmer typ 1 dm av rutan som typ är 1,5 meter hahah :p Sööttoooo

Näe nu ska jag dra mig till TV soffan, gosa in mig i en filt, äta något gott och kolla på favoriten DESPERATE! :D

Idag hade jag på mig det gröna linnet och tröjan som finns med i inköp kategorin och svarta jeans och svarta stövlar.

Imorgon blir det svart klänning (inköp) svart t-shirt typ, svarta strumpbyxor och nån sko :) :D

pusen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0