SYNAGOGAN IMORGON

tjoho.

Jag lägger in bilderna imorgon istället och då kan jag också lägga in bilder från imorgon. Vilka bilder? Jo de bilderna från idag, alltså bilder på det jag har köpt och så, sedan 2 dagens outfit.

Hoppas att alla mår bra :) Jag tyckte liksom att det skulle bli riktigt skönt med sovmorgon, och vad händer, jo, man måste självklart till synagogan 9.00 usch. Jag är lite nervös, även fast jag bara ska läsa på svenska :p

Imorgon ska jag ha svart veckad kjol, vit t-shirt, bruna pumps, brunt skärp och sedan lite assesoarer. Är dock inte helt säker på att jag ska ha det här. Det är ju ganska kallt ute nu liksom. Ni andra som inte ska upp tidigt, ha en skön sovmorgon! :)

Tänkte berätta lite senaste nytt i kändisvärlden, sant eller falskt? Vem bryr sig egentligen, det är bara kul att höra om alla konstiga saker som kändisarna har för sig.

Okej, tänkte berätta om 6 kändisars riktiga namn. Jo ni hörde rätt, vissa kändisar har ju skaffat sig andra efternamn och sånt.

Charlie Sheen -  Charlie Sheen, medverkar t.ex. i two and a half men, som går på 3:an, eftermiddagar och kvällar. Hans riktiga namn är Carlos Irwin Estévez. Man vet ju inte riktigt om man ska tro på det här eller inte, jag menar, jag har ju hört att han har syskon och föräldrar med efternamnet sheen, så det är lite konstigt :S

Jennifer Aniston -  Är mest känd som skådespelerska men hon är också med i serien vänner som går på 5:an, vilka tider vet jag inte, men det är nån gång efter fyra typ. Hennes riktiga namn är Jennifer Anastassakis. Detta tycker jag är mer trovärdigt, eftersom att efternamnet är grekiskt och själv känner jag flera greker och på nått sätt så ser hon lite grekisk ut. Säkert nån gen här och där från hennes föräldrar :)

Carmen Electra -  Vad Carmen för är jag inte riktigt säker på, men när man söker på hennes namn på google så kommer det upp en massa modellbilder på henne, så hon är förmodligen modell, jag har en fundering på annat men det behöver jag inte nämna i bloggen. Carmen Elektra heter egentligen Tara Leigh Patrik. Jag kan också tro på det här för eftersom att jag har en gissning på vad hon kan ha gjort i sitt liv, så finns det ju en plats där man ibland ändrar sina namn till namn som Miranda Hastings. Lite mera åt det showiga hållet. (vill som sagt inte nämna detaljer i bloggen, tror nog att ni förstår ändå).

Pink -  Pink kommer och går i sångbranchen. Jorå pink är sångerska och kommer med olika album lite då och då. Om du lyssnar på någon av hennes låter så känner du säkert igen rösten och dom lite rockigare låtarna. Pink heter egentligen Alecia Moore. Tjaa, varför inte liksom?

Winona Ryder -  Winona Ryder är en skådespelerska som man ser lite här och var. Hon har t.ex. varit med i filmen Edwards Scissors - vilket är en av mina favorit filmer. Den är riktigt galen och bara hel tokig - det gillar jag, haha. Hennes riktiga namn är Winona Horowitz, vilket jag kan tro på för hon ser ut att ha det där mellanöstern utseendet.

Sex and the city ska ju komma ut på film, då menar jag självklart, BIO! Sarah Jessica Parker som spelar Carrie i satc (som man kallar den), sägs ha jobbast hårdast i den här filmen. " Sarah Jessica Parker är den som jobbar hårdast under inspelningarna. Hon klagar aldrig och har inga divaler för sig - hon kommer först och går sist varje kväll". Filmen ska komma ut nästa år i maj, har jag för mig. Jag ska såå gå på premiären asså. Ses där! :)

Informationen jag skriver om kommer ifrån tidningen Solo - min favorit! Den skriver alltid om senaste modet, kändisnytt och mycket, mycket mer. Läsbar!...

Min favorit kändis just nu är söta lilla Hayden Panettiere --> , , , ,   ----> shit vad hon är vacker! Ideal looken! Om man skulle se ut som henne så skulle man väl aldrig ha några dåliga dagar :p


Det var allt för mig, puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0