Stackars lilla knä

hej hej

Jag ska börja med att säga att jag har jätteont i mitt knä. Kan nästan inte gå på det. Om det blir värre så blir det kryckor liksom :/

OK, Idag fick vi tillbaka våra bildprov som vi gjorde innan praon. Jag fick VG. Jag blev missnöjd. Jag vet det är bara ett prov, men det var så lätt att få MVG på det provet. Det var liksom det lättaste provet någonsin. Men men, man är inte alltid ett underbarn.

Just nu pratar jag med Hannah i telefon, btw. Hon hälsar. :)

OK tänkte köra en Olivias mode, vilket innebär att jag ska visa något riktigt snyggt och inne just nu. (bli inte förvånade över priserna nu bara, för när jag pratar mode, pratar jag pengar...)

image197image198image199image200image201image202image203image204



allt kommer ifrån asos.com - sidan som är känd för att kopiera kändisars stil.

Hoppas ni gillade min stil :D skriv gärna kommentar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0