SKOLTRÖTT ?

hej hej

Idag så diskuterade jag och Rebecca om hur skoltrötta vi verkligen är. Att vakna på morgonen är inte lika kul som förut. Idag var jag iförsig konstigt mycket trött. Men jag brukar oftast kasta mig upp ur sängen på morgonen, gå in i duschen, fixa sig m.m. Men idag så bara låg jag. I typ 10 minuter. Tur att man vaknar efter ett tag liksom. Tror att jag har en slags inbyggd klocka i mig, för det är inte normalt att bara vakna sådär 6.40 på morgonen, av sig själv...

Efter skolan så var jag påväg hem när mamma ringde och berättade att hon var ute och rastade Sir. Sir är den hunden som jag kommer passa från och med i morgon. Så nu så är Sir hemma hos oss, för han följde med hem. Så söt är han! <3 Ska lägga in bilder typ ikväll - kanske en video då med.

Idag efter skolan så hängde jag med mina nya favoriter. Barnen jag var ledare över på Glämsta. Så vi pratade musik, skolan m.m. Asså shit vad dom barnen är gulliga. Och mogna på nått sätt. Asså ibland är de verkligen inte mogna alls! Men nu var de som mina andra kompisar brukar vara liksom. Sööttooo! <3 :)   <----haha ni kanske märker att jag är lite tagen :p

När klockan är 20.40 så ska jag dra till dansen. Innan det så ska jag äta middag och gå och köpa lite smått o gott på daglivs. Usch. Orkar inte! + Jag har inte hunnit plugga än, egentligen skulle jag redan gjort det, men som sagt, jag är riktigt skoltrött, så jag orkar inte.

Idag när vi hade hemkunskap så kollade vi på en film om Martha Stewharts liv. Spelad av en annan skådespelerska då. Jag vet Martha Stewhart är inte en skådespelerska men jag ville bara uttrycka mig så. Filmen var i alla fall riktigt dålig och hade ingenting om mat att göra, med det menar jag att man inte lärde sig något om mat, i alla fall inte jag.

På matten så höll jag på att somna. Jag är verkligen riktigt trött från igår. Frågade också sexorna om dom var trötta och alla sa ja i kör :p

Näe nu är det mat! Puss på er alla söta som läser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0