SKOLFOTO

hej hej

jag har precis kollat egenom skolfotot och skolkatalogen. Skolkatalogen blev inte lika bra iår som förra året. Man såg ju lite speciel ut liksom :S

Jag blev jätteful, men det säger väl alla :p (säger vi)

Aja så här blev det "vanliga" skolfotot:

image195
från vänster:

Ylva (klasslärare), Martin, Eli, Joel, Alex, Artur, Jacob, Tom, Philip, David, Oliver, Maria(klasslärare).
Daniella, jag, hahah ful ful ful, Chantal, Daniel, Nathalie, Micaela, Hannah, Gabrielle.

Fint va? (sajk)

Ush, ush, ush vad jag ser bred och ihoptryckt ut. Har nästan dubbelhaka :(

och sedan spex, hahahah!

image196
                                                             SÅ JÄVLA KLOCKRENT!
                                                               9C's Playboy Mansion

från vänster:
Eli (säkerhetsvakt), Artur, Joel, Daniella, Tom, David, Jag, Jacob, Oliver, Alex (säkerhetsvakt).
Martin, Micaela, Daniel, Gabrielle, Hannah.
Nathalie, Chantal


ENJOY! :D

Kommentarer
Postat av: SARA

du blev bäst på vanliga fotot, nathalie blev också bra, men lite tillgjort leende,
på andra fotot blev nathalie klart bäst! dina öron, blev skitsajk XD

2007-11-06 @ 22:43:13
Postat av: olivia

tack så mycket det var snällt :)
mm hon blev jättebra på andra fotot. MM dom vek sig lite :/ hehe :P

2007-11-06 @ 23:24:14
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: banyboo

haha, fan vilket najs spex ni hade! Du ska få se vårat sen, se är skitkul :) Söt blogg gumman

2007-11-07 @ 14:50:26
Postat av: olivia

banyboo: mm längtar :P :) haha, men det var ju synd att alla inte var med på erat :( Tack älsk, din var också söt förut.

2007-11-07 @ 16:13:11
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: Nattis

Hahah:D

2007-11-07 @ 23:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0