SISTA INLÄGGET FÖR HELGEN

hej hej

Då tänkte jag bara säga god natt innan jag går och packar lite mer och sedan lägger mig, för man behöver verkligen en god natts sömn innan man ska vara ledare för de här barnen. Nu är det den här: Olivia, hon kallade mig dum (snyft), men du är inte dum...:p haha så man får ju se hur det går...Har också hört att det här är en stökig klass :/ inge för mig haha :p

Jag, Daniel och Debbie kommer i alla fall ha det jättekul tror jag. Jag och Debbie har sagt att vi ska gå till handelsboden, men man kanske inte får tid till det :/ well, well.

Nu är det också första gången jag få se Glämsta på hösten, detta har jag dock skrivit tidigare, men jag tänkte bara säga det igen.

Ni alla får ha en riktigt trevlig helg nu, och försök att gå ut o ha skoj annars går ju helgen så snabbt. Fast snart eller snart och snart typ nån månad eller vad det är, så är det ju vinterlov - TJOHHOOO!! :) Då blir det pulka varje dag - sajk, min rumpa kommer i sånna fall dö och jag kommer få sköldskador i fötterna :p Det blir i alla fall lite varm brasa och kanske ett varmt bad :) mys!

Näe nu ska jag gå och packa, skriver på söndag beroende på hur trött jag är. Stackars mig som ska dansa typ 2 timmar efter jag kommit hem haha! :p

God Natt, Sov Gott, Dröm Sött! <3



visst blir man frestad att bara gå och lägga sig och sova :p

Kommentarer
Postat av: Emily

Söta bilder :)

2007-11-24 @ 10:21:07
URL: http://verystylish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0