SISTA INLÄGGET FÖR DAGEN

hej hej tänkte skriva ett sista inlägg för dagen...Tänkte egentligen skrivit god natt men så kollade jag på klockan och såg att det kanske var lite för tidigt för ett god natt. Tänkte visa bilder på den ras jag kommer passa (hund). Det är en blandras mellan en tollare:  och en greyhound:  En sån fin blandning asså!! Den är samma färg som greyhounden. Åå saknar :)

Nu på fredag så ska jag vara ledare på Glämsta (läger). Vanligtvis brukar jag vara barn på Glämsta sommarläger men nu är jag för gammal för att åka :( Så det ska bli riktigt kul att återse vårt kära Glämsta. Det ligger nära Barnens Ö btw...

Kommer vara ledare för barn som är 12-13 år gamla :) Så vi ska göra lite sammanhållningslekar. Det kommer bli riktigt kul asså...

Har några väldigt små bilder på Glämsta med här får ni se dom i alla fall: Glämsta på sommaren:  Glämsta på vintern:  ÅÅ MYS!

Har aldrig åkt vid den här tidpunkten, så det kommer bli riktigt skoj att se glämsta just nu :)

Skriver mer imorgon! God natt, dröm sött, sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0