SHOPPING

tja tja

Jag kom hem nyss, eftersom att jag varit på stan med Daniella. Under alla dessa timmar så köpte jag 3 örhängen (röda pärlörhängen, gröna pärlörhängen och guldiga strass örhängen - 100 kr. tillsammans på julmarknad), 2 linnen (1 lila med massa bokstäver på och en blå - 50 kr styck på H&M) bruna pumps (med korsat mönster i fram 350 nånting på H&M) och till sist en halsduk (stickad 195 typ - H&M). Sedan så gick vi till coffiehouse by george (favoriten!) där Daniella tog en kalkon macka och en fruity vanilla och jag tog en hallon smoothie och en äppelpaj med vaniljsås. Mums!

Kan verkligen rekomendera coffiehouse by george - såå bra. De jag känner till ligger på hötorget och bredvid gallerian.

Det kommer lite bilder sen bara så ni vet :)

Idag hade jag på mig blåa jeans, bruna skor och en twiggy t-shirt :)

Nu ska jag gå och ÄNTLIGEN få vila lite ifrån skolan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0