ONSDAG

hej hej

tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag går ut. Ska nämligen träffa Linn om en halvtimme. OK idag gick dagen långsammare än vanligt. Det brukar oftast vara tisdagarna som är tröga, men nu höll jag på att somna på de 3 sista lektionenrna. Bilden var jättekul förutom att Bisse var lite onöjd med min paragraf eftersom att den inte var så lik bilden jag skulle göra om :/ Så det var riktigt trisst. Det förstörde faktiskt resten av min dag. Jag överdriver inte. Så när jag kom hem så kände jag att jag bara behövde få chilla lite, så jag och Linn ska fika på Vurma :D Mys.

Men jag skriver såklart efter jag kommit hem :) hoppas alla mår bra och så, jag mår i alla fall lite halv dant :/ Lite trött och hängig och så som man kan vara en kylig dag som denna.

Men puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0