Nu skriver jag på riktigt :P

hej hej

Ok, nu ska jag försöka berätta vad jag gjort de här dagarna...

Jag och Hannah hängde lite på stan typ i förrigår eller vad det nu var. Vi hängde inte lite, utan vi var typ på stan i några timmar tills Ada kom då...Så vi han gå till min frisör (skulle fråga e fråga), äta (7-eleven och McDonalds), kolla i massa butiker (H&M bla.) m.m. Sedan gick vi till T-Centralen och mötte Ada! Det var jättekul. Sedan gick vi 3 hem till Hannah. Det var första vi var hemma hos Hannah. Det är helsjukt att jag aldrig har varit hemma hos Hannah förut. Vi går ju i samma klass och är med varandra i skolan hela tiden och vi är med varandra (ibland) efter skolan och på helgerna.

Sedan blev jag hemskjussad vid typ 1.00 eller var klockan nu var...

Nästa dag var vi med varandra igen. Jag, Ada och Hannah gick på stan och gjorde lite olika saker, hehe (förlåt ni som inte förstår men jag kan berätta för er på min mail eller pa eller facebook eller nått, [email protected], ol-iv-ia på pa och olivia portnoff på facebook). Sedan kom Michelle med Debbie. Det var jättekul! Det var faktiskt första gången som Ada och Michelle träffade varandra. Ni kan läsa om Michelle på inlägget En Lyckad Helg Med M!.  De hjälpte i alla fall oss med de vi gjorde på stan...

När vi varit vid T-Centralen i kanske 1 timma så flyttade vi oss till Medborgarplatsen, där det hände en massa tråkigheter :(

Aja...Senare på kvällen så kom i alla fall Hannah hem till mig. Vi bakade en kaka och det var ungefär allt vi hann med innan Michelle och Debbie också kom. Då kollade vi på Grey's Anatomy. OJ! Vad Ava har blivit bra helt plötsligt. Hon ser ju nästan "normal" ut nu. Sedan sjöng vi på SingStar. Det var jättekul, de med. Em...Sen tror jag att Daniel, David och Ada kom faktiskt. Vi sjöng SingStar då med, och stämningen var väl lite halvspänd.

Sedan gick Hannah, Ada, Daniel och David. (Det är jättesynd att min kamera har gått sönder, annars hade jag kunnit visa lite bilder jag skulle ha tagit).

Igår var alla hemma hos Hannah där vi åt middag. Det bjöds på: Förätt: Macka med potatissallad och rostbiff på. Varmrätt: Wok med Ris. Och efterätt: Marängsviss (hur man nu stavar det?). + "Hallonsoda och Pommac" till. Jag gick nog på toa 5 gånger den kvällen. Och Jag mådde såå illa efter all mat, chips, godis, hallondrickan och pommacen

Nu sitter jag och väntar på att nån ska ringa och säga vart vi ska ikväll...Sista kvällen med M och A :(

Skriver mer imorgon eller nått.

Dagens Outfit m.m.

image168
Skinjacka Rock & Blue, Tröja Ralph Lauren, Linne Monki
image169
Jeans Tiger Of Sweden, Skor Shoes (eller vad butiken hette :S)
image170
Här är jag i bilen, väntandes på Mamma o Pappa.
image171
Tröttsamt...
image172
Så här ser jag ut nu då...sliten o så :P
image173
Nya stövlarna :D
image174
Som har fårull i sig - VARMA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0